Saitko koskaan koulussa stipendiä? Mä en.
Kevät on lempivuodenaikani. Se palkitsee. Mahtavaa nähdä, kuinka valo valtaa ja luonto herää. Todella insipiroivaa, luovaa aikaa. 🌱 Jotkut ovat kertoneet bonganneensa jo pääskysen, joten ei liene päivääkään kesään. Keväällä kuitenkin koetaan ens ...










